Friss topikok

Filmkritika '94

Üdv. mindenkinek! A blogon általam készített filmkritikákat találtok, különböző filmekről, nagyjából olyanokról amelyek jobb lett volna ha soha nem látnak napvilágot, de olyan filmekről is amik ellenkezőleg, jók, illetve klasszikusnak számítanak. A filmeket videókban mutatom be, melyeknek lényege a szórakoztatás, és a kritikákon kívül egyéb szórakoztató és érdekes dolgokat osztok majd meg veletek, leginkább a filmek játékok és zene világából. email: kdvd1994@gmail.com

Twitter

2012.07.09. 16:38 dvd_94

Filmkritika '94 - Álomcsapda (harmadik rész)

A tizedik Filmkritika '94 rész!

7 komment

Címkék: harmadik rész álomcsapda filmkritika94 show filmkritika 94 flimkritika


A bejegyzés trackback címe:

https://filmkritika94.blog.hu/api/trackback/id/tr84638209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jason13 2012.07.09. 20:58:21

Jó videó lett,írom ezt úgy,hogy mind a regény,mind a film közel áll a szívemhez.Viszont találtam egy bakit:mikor Thomas Jane elégeti a tojásokat,azt mondod (már ha jól hallottam),hogy Owen ment vissza a házba.Viszont Owen karakterét Tom Sizemore alakítja,Jane még mindig Henry:)
Na,meg a helikopteres jelenet.Az azért is lehet benne a filmbe,mert elég látványos (nekem az űrlények is bejöttek),meg hát ez a King féle írásban is ott van.
De félre ne érts,ez a két dolog volt,amin húztam kissé a szám,minden más rendben volt ,szokás szerint korrekt bemutató/kritika lett,csak így tovább.(A filmet azonban még mindig nagyon szeretem:))

dvd_94 2012.07.09. 23:39:37

@Jason13: Kösz szépen. Igen a nevekkel bajban voltam mikor felvettem a hangot, mert jó pár hétig más filmekkel foglalkoztam, és elsőre elhibáztam őket, szerencsére csak itt maradt meg úgy, hogy nem vettem észre magam. A helikopteres jelenet meg látványilag szerintem is korrekt, csak az időtartama miatt említem, meg elég abszurd azért hogy egy nagy kaliberű gépfegyverrel szerelt páncélos helikoptert simán lenyom egy földön szaladgáló katona. Az űrlényeknél a végén megint jó a CGI csak szerintem nem kellett volna ennyire megváltoztatni a végét, értelmesebb lett volna.

dvd_94 2012.07.09. 23:40:56

@Jason13: Amúgy biztos vagyok benne hogy pár év mulva ha újranézem sokkal jobban fog tetszeni nekem is mint most, amikor az volt a dolgom hogy kibelezzem :P

BarmyArmy 2012.07.10. 01:14:44

Jó videó lett mint az összes többi,amúgy tök érdekes az idegen le akarta ***pni a palit. amellett még a seggekből jön ki,valaki itt nagyon perverz lehetett :D,egy kis infót!cápás lesz az asylum film?

Jason13 2012.07.10. 10:38:34

@dvd_94: Jaj,én nem a legvégén látható helikopteres részre gondoltam,hanem arra,mikor egy egész hadosztály rámegy a földönkívüliek anyahajójára:)
A befejezés az szerintem is el lett rontva,mindent a látványra tettek fel a készítők,itt már a regényt le is szarták:D
Bár,annyiból megértem őket,hogy azért King eredeti befejezése nem elég hollywoodi,de hát akkor se kellett volna így elszabadítani az akciót,hogy már a történet rovására menjen.

dvd_94 2012.07.10. 12:55:25

@BarmyArmy: Nem a cápás lesz, legalábbis nem a kétfejű cápás, mert nemrég mutatta be a Baaadmovies, úgyhogy az máskorra marad.

nooblow 2012.07.12. 19:54:07

Üdv!
Hát nagyon kíváncsi lennék, de a mocsok Warner szerzői jogok miatt letiltatta a Youtube-on. Kérhetek esetleg egy másikat? Danke!
süti beállítások módosítása