Friss topikok

Filmkritika '94

Üdv. mindenkinek! A blogon általam készített filmkritikákat találtok, különböző filmekről, nagyjából olyanokról amelyek jobb lett volna ha soha nem látnak napvilágot, de olyan filmekről is amik ellenkezőleg, jók, illetve klasszikusnak számítanak. A filmeket videókban mutatom be, melyeknek lényege a szórakoztatás, és a kritikákon kívül egyéb szórakoztató és érdekes dolgokat osztok majd meg veletek, leginkább a filmek játékok és zene világából. email: kdvd1994@gmail.com

Twitter

2011.11.27. 16:27 dvd_94

Filmkritika '94 - Megkésett halloweeni különkiadás - 1. rész

Itt a videó amiért annyit szenvedtem az elmúlt héten, mivel már kedd óta kész van, csak sehogy sem sikerült exportálni. Kíváncsi vagyok mit szóltok ehhez az új formátumhoz hogy tettem a videóba egy kis sztorit, igaz a késés miatt találtam ki, de szerintem még vissza fog ez térni.

7 komment

Címkék: videó filmkritika filmkritika94 show filmkritika 94


A bejegyzés trackback címe:

https://filmkritika94.blog.hu/api/trackback/id/tr793415577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hellboi 2011.11.27. 17:27:32

Egyre jobbak és ötletesebbek a videóid. Gratulálok, csak így tovább!!

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2011.11.27. 20:51:10

Építő kritika: Jó volt a videó, jól szórakoztam rajta, csak ezt a filmet fele annyi idő alatt is be lehetett volna mutatni. Egy kicsit szőrszálhasogatónak tűnt az egész. Nem szidlak, de az előző 2 videódnál jobban működött a majdnem fél órás hossz, de itt nekem egy kicsit sok volt.

dvd_94 2011.11.27. 21:30:30

@Tomlion:
Így van. Az az igazság, hogy ez többnyire a film miatt volt, és éreztem egész végig, hogy ez most nem lesz olyan kritika mint a többi, annyira nyomorék ez az egész... nem hiába 3.6-os az imdb-s rating, még a róla készített kritika is unalmas lesz, valószínüleg ezért vagyok én az első aki megpróbálkozott vele, de rá voltam kényszerítve, mert eredetileg az álomcsapdáról írtam kritikát, de az rá pár napra lett kitéve Baaadmovies-ra s akkor maradt ez a tartalékfilm :)) Újat keresni nem volt időm mert már amúgy is jó nagy késésben voltam.

PaleMaggot 2011.11.27. 22:15:29

Huh, mikor régebben láttam ezt a filmet, jókat röhögtem a nőverő jeleneteken, mert elég szokatlannak bizonyult. Mindenesetre nekem is kattogott az agyam, annyira gagyi volt. Azt viszont nm tudtam, hogy remake, úg néz ki elég műveletlen vagyok ilyen téren.
Ahogy gondoltam egyébként, megérte várni, mert tényleg minőségi és ahogy hellboi írta, egyre jobbak és ötletesebbek a videóid. Hány részes lesz a különkiadás? A maradék mikorra várható előre láthatólag? (lehet hogy valahol írtad v. mondtad már
További sok sikert a videókészítéshez! Üdv!

dvd_94 2011.11.27. 22:20:13

Eredetileg 3 részesre írtam a forgatókönyvet, de a napokban gondolkoztam hogy a másik két részt egybe fogom vonni, majd kiderül. Mindenképp igyekezni fogok hogy minél hamarabb elkészüljön a következő rész, valószínűleg jövő héten várható.

hellboi 2011.11.28. 06:31:50

Szivesen megnézném az Álomcsapda kritikát tőled is! Be fogod mutatni egyszer?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.12.01. 06:58:45

"Mert választások voltak!" Jajj! :)
Jó videó lett, de - ahogy előttem is írták - piszok hosszú és lassú. Ezt szerintem fele ennyi időben is el lehetett volna készíteni, pörgősebb kommentárral. Egyébként jó, vicces.
süti beállítások módosítása