Friss topikok

Filmkritika '94

Üdv. mindenkinek! A blogon általam készített filmkritikákat találtok, különböző filmekről, nagyjából olyanokról amelyek jobb lett volna ha soha nem látnak napvilágot, de olyan filmekről is amik ellenkezőleg, jók, illetve klasszikusnak számítanak. A filmeket videókban mutatom be, melyeknek lényege a szórakoztatás, és a kritikákon kívül egyéb szórakoztató és érdekes dolgokat osztok majd meg veletek, leginkább a filmek játékok és zene világából. email: kdvd1994@gmail.com

Twitter

2011.09.18. 13:48 dvd_94

Filmkritika '94 - Godzilla (1998)

A kedves Youtube azon kívűl hogy bevonta a korlátlan hosszúságú videókra vonatkozó feltöltési jogomat, még le is tiltotta a videómat világszerte, mert hogy az felhasználási jogokba ütközik... Pedig filmkritikákra jogosan lehet felhasználni a film részleteit de ennyit erről. Emiatt a Blip.tv megosztó oldalra töltöttem fel a videót, amit tudok ajánlani mindenkinek, mivel hosszabb videókat lehet feltölteni jó minőségben, és sokkal testreszabhatóbb mint a Youtube.

6 komment

Címkék: bemutató filmkritika godzilla 94 filmkritika 94


A bejegyzés trackback címe:

https://filmkritika94.blog.hu/api/trackback/id/tr933235874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hellboi 2011.09.19. 00:46:09

Szia, nagyon bírom a stílusodat! Remélem még sokáig készítesz rossz film bemutatókat! Hajrá!

dvd_94 2011.09.19. 17:19:08

@hellboi: Örvendek hogy tetszik a stílus, és legalább két évadot tervezek, remélem meglesz hozzá a kellő közönség is :D mindenképp folytatom a "szakmát" mert nagyon szeretem csinálni.

Jason13 2011.09.20. 17:56:06

Áh,ez rosszul esett,én imádom ezt a filmet!:)
De ennek ellenére tetszett a videó és sok sikert kívánok további pályafutásodhoz,csak így tovább!
(Link cserébe benne lennél?:)

dvd_94 2011.09.20. 19:09:58

@Jason13: Benne vagyok persze, ki is rakom a linket.
És a filmmel kapcsolatban, igazából a legnagyobb problémám személy szerint az volt,Godzillának nevezték el. Mert másképp jó szőrnyes film, sokkal jobb mint azok amiket manapság készítenek, de én személy szerint Godzilla rajongó vagyok, és tudom hogy az egész igazábol a pénzre ment ki ez a film esetében, és később a készítők át is nevezték a szörnyet Zillára, mert hogy nem egyezik meg az eredeti karakterrel. Igaz a filmnek megvannak a hibái amiket kielemeztem és viccet csináltam belőlük, de a készítők számáról ez volt a legnagyobb szemétség. Viszont nagyon humoros húzás volt hogy a Godzilla Final Wars-ban összeütköztették Zillát Godzillával :)

Jason13 2011.09.20. 21:52:53

@dvd_94: Kösz,én is kitettelek:)
Hát,én még nem nagyon találkoztam a régebbi Godzi-filmekkel,de így érthető is,hogy nem tetszett.
süti beállítások módosítása