Friss topikok

Filmkritika '94

Üdv. mindenkinek! A blogon általam készített filmkritikákat találtok, különböző filmekről, nagyjából olyanokról amelyek jobb lett volna ha soha nem látnak napvilágot, de olyan filmekről is amik ellenkezőleg, jók, illetve klasszikusnak számítanak. A filmeket videókban mutatom be, melyeknek lényege a szórakoztatás, és a kritikákon kívül egyéb szórakoztató és érdekes dolgokat osztok majd meg veletek, leginkább a filmek játékok és zene világából. email: kdvd1994@gmail.com

Twitter

2012.05.20. 11:12 dvd_94

Ami volt, ami lesz

Ezer éve nem írtam ki semmi a blogra és most elmondom miért. Annyi megbízást kaptam az utóbbi időben hogy egyszerűen nem volt energiám foglalkozni a dolgokkal. Minden egyes napon eszembe jut hogy juj a blog, nem történt még ott semmi mióta, de akárhogy szeretnék leülni, és összevágni az Álomcsapda kritikáját, ami már áprilisban le lett filmezve, és azóta ül a gépen, nem tudok időt szorítani rá. Közben nap mint nap jönnek ötletek amiket leírok, és elteszek a fiókba. Ma elővettem őket és vettem az erőt hogy fellépjek ide és őszintén írjak nektek, és akárhogy rosszak a kilátások, nem szeretném abbahagyni, úgyhogy ma ha törik ha szakad a kritikával fogok foglalkozni, hogy újrakezdhessem az egészet.

Sok ígérgetés után ez már tényleg konkrét dolog. Nem azért nem foglalkoztam eddig a dolgokkal mert lusta voltam, hanem mert a sok munka után kb. olyan állapotban voltam, hogy nem tudtam volna kreatív és minőségi anyagot posztolni. És ahogy láttátok a videóimon, eddig is a minőség volt számomra a fontos. Így most nekifogok, összeszedem a maradék erőmet és mindent beleadok abba, hogy megvalósítsam amit előírtam az elkövetkező időkre.

Várható videók:
1. Álomcsapda I. rész (aminek most fogok neki)
2. Álomcsapda II. rész (ami pár héten belül várható, mert még nincs lefilmezve)
3. Eszement Freddy - egy olyan film amire rákényszerítettek hogy megnézzem, és olyan szinten szar, hogy álmatlan éjszakákat okozott.

Ezek után tehát folytatódik a blog, és sajnálom a kimaradást, de nem volt más választásom. Ezután legalább kétnaponta tájékoztatlak a fejleményekről, csak hogy lássátok, nem fogtam neki megint más munkákon vegetálni. :)

5 komment

Címkék: blog bemutató update alany filmkritika94


A bejegyzés trackback címe:

https://filmkritika94.blog.hu/api/trackback/id/tr74527089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jptknight 2012.05.22. 11:47:55

Rendben, hogy nem érsz rá IRL dolgok miatt, de egy kiírás ezzel kapcsolatban kb. 10 percet vesz igénybe és akkor sokat mondtam. Ezt még a suliból is meg tudod tenni infó órán pl. :). Egyetlen kis hír: "Nem érek rá bocs, de dolgom van" kb. ennyi kéne és mindenki boldog.

dvd_94 2012.05.25. 14:51:50

@jptknight: Igen, tudom hogy hülyeség volt nem írni, de akkor is amikor nagy ritkán lett volna alkalmam nem nagyon tudtam már mit mondani... nem szeretek kifogásokat keresni, és már szégyelltem a tolódásokat. A lényeg hogy most már minden rendbe állt, minden nap tudok időt szakítani hogy dolgozzak a videókon, és hamarosan teljesen visszaáll minden a normális kerékvágásba.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.05.30. 15:49:05

@dvd_94: (Azóta eltelt 5 nap) :)

5 NAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.05.30. 15:49:50

Alig bírom kivárni az új videókat!!! :)

dvd_94 2012.06.01. 11:42:55

@Tomlion: elhiheted, hogy én is alig várom hogy kész legyen :) s minden menjen újra normális tempóban. most is dolgozom. meglesz hétvégén, ha nem, vágom magam a földhöz, és beíratom magam egy elmegyógyintézetbe :))
süti beállítások módosítása