Friss topikok

Filmkritika '94

Üdv. mindenkinek! A blogon általam készített filmkritikákat találtok, különböző filmekről, nagyjából olyanokról amelyek jobb lett volna ha soha nem látnak napvilágot, de olyan filmekről is amik ellenkezőleg, jók, illetve klasszikusnak számítanak. A filmeket videókban mutatom be, melyeknek lényege a szórakoztatás, és a kritikákon kívül egyéb szórakoztató és érdekes dolgokat osztok majd meg veletek, leginkább a filmek játékok és zene világából. email: kdvd1994@gmail.com

Twitter

2011.09.03. 02:35 dvd_94

Videó update

Az ilyen fontosabb update-eket jobban szeretem videóban megtenni, mert így legalább virtuálisan az olvasók szemébe nézhetek.

Elnézést ha picit idegesnek tűnök a videóban, annyi áll csak emögött hogy nagyon fáradt voltam a videó rögzítésekor.

 Amit a videóban nem említettem, hogy ezeken a beígért videókon kívül lesznek még rövid videók különböző témákban. Tehát a blog folyamatosan frissülni fog ezután is.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://filmkritika94.blog.hu/api/trackback/id/tr533198930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.09.03. 10:41:38

Én nem vagyok nagy játékos, de a Metro 2033 - ról megnéznék egy elemzést. A regény nagyon tetszett, de nem tudom, hogy érdemes e a játékkal foglalkozni.

bence4ever 2011.09.03. 12:00:36

ha szeretnél szarfilmeket tudok ajánlani párat amit talán még nem mutattak be annyian:
The Garbage Pail Kids Movie (átlagon alúli családi hasmenés, bár nem vagyok benne biztos hogy van hozzá magyar szinkron)
www.youtube.com/watch?v=0lXmuXVGidY

DNA(null kölcségvetésü szar akciófilm amit sokunk meg se nézet volna ha a paraszt fordítók nem a Ragadozó 3 címet adják neki)
www.youtube.com/watch?v=mKTHiRsbPD8

van egy asylumhoz hasonlító stúdió ami szintén kölcségvetést nélkülözö filmeket gyárt csak ez kifejezetten a horrorra specializálódott. úgy hívják hogy full moon features.
itt egy összevágás a filmjeikböl
www.youtube.com/watch?v=XVwuYgXSWWA

és csak hogy lásd a színvonalat itt van pár trailer az inyencségeikböl

gyilkos vizipipa
www.youtube.com/watch?v=a6hT0qFnucM&feature=related

öldöklö mézeskalácsember
www.youtube.com/watch?v=UiWyiA77qzg

gyilkos babákból egész sok van (a puppet master egész türhetö)
www.youtube.com/watch?v=LgYwMXSe2XE

www.youtube.com/watch?v=wH6fokAYjMQ

www.youtube.com/watch?v=soyYhEDDzv4

ebben a pillanatban kábé ezek jutottak eszembe

dvd_94 2011.09.03. 12:05:40

@Sparrow:
A játékos videók csak egy kis mellékrésze lesznek a blognak, én is főleg a filmekre szeretnék koncentrálni, és azokról készíteni kidolgozott videókat. A játékos videók csak rövid 3-4 percesek lesznek.

Mr.anickmárfoglaltbmeg 2011.09.03. 23:05:39

Sok sikert a bloghoz! A bm-en láttam a videód, és most mondom ha a többi videód is ilyen jó lesz akkor sok nézőt szerezhetsz. Csak ne lustulj el :D!
/by Dan

dvd_94 2011.09.03. 23:08:00

@Mr.anickmárfoglaltbmeg:
Kösz szépen! Hát a filmkritikás videók biztosan fogják tartani ezt a színvonalat, sőt még javítani is fogok rajta, mert azért volt pár dolog ami nem ok. És az ellustulás nem egy opció, ha már elkezdtem, hát csinálni is fogom :D

Mr.anickmárfoglaltbmeg 2011.09.03. 23:25:54

Még annyit hozzá tennék h mikor elkezdtem nézegetni a filmeket és láttam h erről a filmről csináltál vidit arra gondoltam h elég merész vagy mivel bmes srácok is mostanában csináltak róla. De neked sokkal jobban sikerült ami azért meglepett, mivel ők már régóta nyomják.. Így tovább! Am régi kedvenc gamem a Simant, Imperium Galactica 1-2. (előbbinek magyar videókkal vannak tarkítva tarkítva ÉS megjegyzem szerintem ahhoz képest hogy ez 1999, és Magyar fejlesztésű játék www.youtube.com/watch?v=EUA4rzE-oI8 eléggé szégyen h grafikában veri néhány mostani film CGI effektjeit.
Na jó munkát! :D

dvd_94 2011.09.03. 23:49:08

@Mr.anickmárfoglaltbmeg:
Hát köszi szépen, igazából én is féltem, amikor megláttam hogy bemutatták.
Kösz a játék ajánlatokat, az imperium galacticával én is sokat játszottam régebb, valószínűleg be fogom mutatni őket, mikor futja az időmből :)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.09.04. 08:38:25

@dvd_94: Egyébként az ellustulás a legnagyobb hiba. Én is 4 hónapot hagytam ki, az Oscar videóm előtt, mert egyszerűen nem bírtam egy szar filmet sem meg nézni :D, az új alanyom viszont tényleg nézhetetlen...

dvd_94 2011.09.04. 15:02:27

@FroG: Együtt érzek, az egyik új alany amit tegnap néztem meg nem elég hogy írtó szar, de 3 óra hosszú is...
süti beállítások módosítása